جستجو

 

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره نماز و نیایش، عقد تفاهم‌نامه با انجمن سینمای جوانان به منظور تولید فیلم‌هایی با موضوع نماز و نیایش را دلیل استقبال چشمگیر هنرمندان قمی از این جشنواره عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و به نقل از روابط عمومی جشنواره، نشست خبری هفتمین دوره جشنواره «نماز و نیایش به روایت دوربین» روز گذشته ۲۲ آذر ماه با حضور وحید فرجی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رضا ابوذر؛ دبیر اجرایی جشنواره، کاظم رضوانی؛ رییس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل ارشاد در تالار شهید آوینی برگزار شد.

فرجی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره «نماز و نیایش» در شهر قم گفت: نماز و نیایش جشنواره‌ای ملی است با مرکزیت قم، که به همت اداره کل ارشاد قم و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران هرساله در شهر قم برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر نقش شهر قم در برگزاری این جشنواره، افزود: جا دارد از آقای ایوبی؛ ریاست سازمان سینمایی و آقای فرخنده‌کیش؛ مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران تشکر کنم.

مدیر کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان قم در خصوص آثار ارسالی گفت: در این دوره از جشنواره ۱۳۴۵ اثر در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به دبیرخانه ارسال شده است که از آن میان ۲۵۶ فیلم، ۲۳۷فیلمنامه، ۸۵۲ عکس حضور دارند.

ابوذر، ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه، بر اهمیت پوشش اخبار جشنواره تاکید کرد و ادامه داد: برگزاری جلسات نقد و بررسی و نشست‌های تخصصی، از بخش‌های جنبی اما پراهمیت جشنواره هفتم خواهد بود که برای پوشش اخبار به یاری رسانه‌ها نیاز داریم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این دوره هم‌چون دوره‌های گذشته با استقبال خوب مخاطبان مواجه شویم و به این دلیل که جز جشنواره‌ها، فضایی برای عرضه فیلم کوتاه به طور عمومی نداریم از همین‌جا از تمامی ارگان‌ها به‌خصوص آموزش‌وپرورش، شهرداری، پایگاه بسیج و اداره کل زندان‌ها دعوت می‌کنیم تا در تماشای آثار با ما همراه شوند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره نماز و نیایش، با اشاره به استقبال چشمگیر هنرمندان قمی در بخش آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، گفت: با توجه به پتانسیل بالای فیلمسازی در شهر قم یکی از دلایل این اتفاق مهم مشارکت اداره کل ارشاد اسلامی استان قم با انجمن سینمای جوانان ایران و عقد تفاهم‌نامه با انجمن سینمای جوانان قم جهت تولید فیلم‌هایی با موضوع نماز و نیایش بوده است.

 هفتمین جشنواره «نماز و نیایش به روایت دوربین» ۱۵ الی ۱۷ دی ماه در سینما ونوس قم برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *