جستجو

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ضمن بازدید از دفتر کرمانشاه با جمعی از مسئولین استانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذر‌پندار به همراه «فلکیان» معاون امور استان‌ها،  «رصافی» معاون تولید و «امیری» مشاور مدیرعامل ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ از دفتر انجمن در کرمانشاه بازدید کردند.

در جریان این سفر، مدیرعامل انجمن با «صفدری» مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار طرفین با اذعان به ظرفیتهای موجود و نیروی انسانی متخصص و متعهد در خصوص برگزاری جشنواره منطقه‌ای شبدیز در سال ۱۴۰۲ و برگزاری کارگاه تخصصی تولید فیلم کوتاه با محوریت کرمانشاه گفتگو کردند.

آذرپندار در ادامه با «آزادی» رئیس حوزه هنری استان دیدار و گفت و گو کرد. در این نشست بر هم‌افزایی و همکاری بیش از پیش انجمن سینمای جوان و حوزه هنری استان تاکید شد تا از توانایی‌های متقابل در تولید و آموزش استفاده شود.

مدیرعامل انجمن سپس در جلسه‌ای در شهرداری کرمانشاه با «نوروزی» شهردار کرمانشاه و «اجاق» نماینده شورای شهر شرکت کرد. در این جلسه طرفین با تاکید بر تاثیر تولیدات تصویری در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، درخصوص تولید با موضوعات فرهنگ‌شهروندی به تبادل نظر پرداختند.

در پایان این سفر  یک روزه، آذرپندار و همراهان با حضور در دفتر انجمن سینمای جوانان کرمانشاه با هنرجویان، اعضا و مربیان دفتر به گفتگو پرداختند و به خواسته‌ها، انتقادات و پیشنهادات ایشان توجه و در پایان نکاتی را در خصوص وضعیت تولید، آموزش و تجهیزات بیان کردند.

همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...
«زنان لَجمن» در لیست مسابقه جشنو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *