جستجو

در دیدار با معاو نت صدا و سیمای استان همدان بر همکاری‌های مشترک و صمیمانه صداوسیمای استان با انجمن تاکید شد و پخش آثار عکاسان  با حضور خالق اثر در برنامه «هفت اورنگ» قطعی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محسن حسینی‌تبار؛ سر پرست انجمن سینمای جوانان- دفتر ملایر به همراه جمعی از عکاسان و فیلمسازان دفتر ملایر دوشنبه ۲۲ آذر ماه با محسن نظیری آستانه؛ معاو نت محترم صدا و سیمای استان همدان دیدار کردند.

نظیری آستانه  هدف از این دیدار را همکاری مشترک و صمیمانه عنوان کرد و گفت: توافقاتی صورت گرفته که عکس‌های عکاسان دفتر ملایر در برنامه «هفت اورنگ» صدا و سیمای استان با حضور عکاس پخش شود و همچنین برای اکران فیلم‌های کوتاه دفتر ملایر ظرفیت و زمانی خاصی را اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به فیلمنامه‌های فاخر به نسبت معیارهای شورای تولید اعتبار خواهیم داد  و اجازه نمی‌دهیم فیلم‌های فیلمسازان این دفتر  در آرشیو غریب بمانند.

 معاو نت صداوسیمای استان همدان با تاکید بر این مطلب که ما  به دنبال همکاری‌های  مشترک بیشتر و حضور فعال‌تر فیلمسازان  هستیم، ادامه داد:  کارهایی را در این مسیر آغاز کرده‌ایم. صداوسیما می‌تواند با فیلمسازان اتمسفر فرهنگی ایجاد کند و ممئنا این اتفاق  موجب به رشد و ارتقا شهرستان  و دفتر ملایر می‌شود.

در ادامه این دیدار سر پرست دفتر ملایر نکاتی را در خصوص پتانسیل عکس و فیلم موجود در دفتر ملایر مطرح کرد و  عکاسان و فیلمسازان با ابراز امیدواری از اینکه این نشست به رخدادی فرهنگی تبدیل شود از همکاری‌های مشترک با صداوسیمای استان استقبال کردند.

گفتنی‌ست؛  بر اساس آن‌چه در این نشست مطرح شد پخش آثار  با حضور خالق اثر در برنامه «هفت اورنگ» از هفته آینده آغاز می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *