جستجو

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با حضور در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران با مدیرعامل انجمن دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دکتر احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد مرکزی انجمن با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن دیدار و درخصوص تقویت دفتر انزلی تبادل نظر کرد.

در این دیدار که علی جعفری معاون اداری‌-مالی؛ طیبه فلکیان معاون امور استان‌ها؛ محمدحسین امیری مشاور مدیرعامل و زهره زمانی مدیردفتر انزلی نیز حضور داشتند، آذرپندار ضمن تشریح مأموریت راهبردی انجمن در راستای گام دوم انقلاب و بیان شرایط موجود، حمایت نهادهای قانون‌گذار و فرهنگی را برای تحقق اهداف انجمن حائز اهمیت و لازم برشمرد.

دکتر دنیامالی نیز بر لزوم جذب بودجه‌های فرهنگی استانداری و سایر بخش‌ها تأکید کرد و برای تأمین زمین جهت بنای دفتر انجمن در بندرانزلی قول مساعدت داد.

وی همچنین احداث مجموعه هنری و سینمایی در انزلی را در اولویت برنامه‌های خود ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد شاهد تحول در حوزه‌ سینمایی و فرهنگی استان گیلان باشیم.

شایان ذکر است، دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تبیین جایگاه و اهمیت انجمن سینمای جوانان ایران در عرصه سینما در دستورکار مسئولان انجمن قرار دارد.

 

جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *