جستجو

 

‌ابراهیم حصاری،  دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج کیش سومین دوره این جشنواره را رویدادی متفاوت با ویژگی‌های جدید دانست که می‌تواند به کانون توجه اهالی فرهنگ و هنر کشور تبدیل شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ابراهیم حصاری دبیر سومین جشنواره فیلم موج کیش عنوان کرد: جزیره‌ی کیش این قابلیت را دارد که به کانون توجه اهالی فرهنگ و هنر کشور تبدیل شود و رویدادهای فرهنگی و هنری اخیر، دلیلی بر این ادعا است.

وی افزود:  یکی از رویدادهای ویژه‌ی این جشنواره، بخش “فیلمنامه‌” آن است که برای اولین بار برگزار خواهد شد و من معتقدم ارتقای سینمای کوتاه در گروی حمایت و نگاه ویژه به بخش فیلمنامه است. دریا و بیکرانگی‌اش از دیرباز دستمایه‌ی آثار فاخر هنری بسیاری بوده است و هر اثر که به گونه‌ای مستقیم و یا استعاری به این موضوع اشاره داشته باشد، امکان رقابت در دو بخش فیلمنامه و فیلم را خواهد داشت.

حصاری همچنین “سفر” را یکی از موضوعات مهم این دوره از جشنواره اعلام کرد و گفت: سفر، مهاجرت، جابجایی، جنبش و پویایی خاصیت زندگی است و از تولد تا مرگ یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی بشری است.

دبیر جشنواره موج کیش از ایجاد بخش جدیدی با نام “چشم انداز فیلمسازان کیش” خبر داد و گفت : فیلم‌سازان جزیره‌ی کیش این امکان را دارند تا علاوه بر بخش اصلی، در بخش ویژه‌ای با عنوان “چشم انداز فیلمسازان کیش” شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه موج کیش محفلی برای رفاقت است و بعد رقابت،  ‌افزود: مسلما نگاه ویژه ای به فیلم‌سازان خطه‌ی جنوب خواهیم داشت و حضور گسترده‌ی این هنرمندان یکی از دغدغه‌های اصلی ماست. استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت حداکثری فیلم‌سازان و فعالان فیلم کوتاه در روند اجرایی جشنواره از اولویت‌های اصلی برگزار کنندگان این دوره از جشنواره است.

گفتنی است سومین دوره‌ جشنواره ملی فیلم کوتاه موج کیش، ۱۰ تا ۱۲ اسفند سال جاری در دو بخش فیلم و فیلمنامه‌ کوتاه به دبیری ابراهیم حصاری و در جزیره‌ کیش برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در سومین جشنواره‌ فیلم موج تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق وب‌سایت رسمی جشنواره www.mowj.kish.ir  به ثبت رسانده و به آدرس دبیرخانه‌ جشنواره (کیش، خیابان سنایی، مقابل مسجد امیر (ع)، ساختمان بساک، طبقه دوم، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج کیش، کدپستی: ۷۹۴۱۷۷۳۸۹۹) ارسال نمایند.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *