جستجو
همزمان با رونمایی از پوستر فیلم؛

فیلم کوتاه «داستان مسافری که در آخرین سفرش گم شد» به کارگردانی اصلان شاه ابراهیمی همزمان با اینکه آماده نمایش روی پرده های سینما شد، در اولین حضور بین‌المللی خود به جشنواره نوستالژیا به عنوان کاندیدای دریافت جایزه اصلی، حاضر شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «داستان مسافری که در آخرین سفرش گم شد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصلان شاه ابراهیمی پس از آماده نمایش شدن، آماده حضور در اولین جشنواره‌های بین‌المللی خود شد و به همین مناسبت پوستر این فیلم کوتاه با طراحی سعید فروتن رونمایی و منتشر گردید.

«داستان مسافری که در آخرین سفرش گم شد» در اولین حضور جهانی در سومین جشنواره فیلم نوستالژیا ایتالیا پذیرفته شده که در آن، کاندیدای دریافت جایزه اصلی جشنواره است.

سومین جشنواره فیلم نوستالژیا از ۲۴ تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در شهرهای میلان و رم ایتالیا برگزار می‌شود.

 

 

این فیلم کوتاه که طی 5 روز در تهران فیلمبرداری شده، از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است و میلاد شجره، فهیمه امن زاده و ویدا موساییان در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «داستان مسافری که در آخرین سفرش گم شد» آمده است: «سیاوش خسروی یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود و خودش را در دستشویی خانه‌اش می‌بیند. او از اتقاقات شب گذشته‌ هیچ‌چیزی را به خاطر نمی‌آورد، به‌همین خاطر سراغ دوربین هندی‌کمش می‌رود. دوربینی که همه‌چیز را ثبت کرده…»

فهرست عوامل «داستان مسافری که در آخرین سفرش گم شد» عبارت است از:

تهیه کننده و کارگردان: اصلان شاه ابراهیمى، نویسنده: نوید ایزدیار و اصلان شاه ابراهیمی، دستیار کارگردان: روح انگیز حیدرى، مدیر فیلمبردار: آرش رمضانى، صدابردار: حسن شبانکاره، تدوین: سمیرا بختیارى، گروه فیلمبردارى: مهدى افروغ، محمد نصیرى و سپیده کریمى، دستیار صدا: سهیل صفارى، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، دستیار صحنه: مهدى پارسى، گریم: مونا جعفری، آهنگساز: فرشاد فزونی، جلوه هاى ویژه دیجیتال و اصلاح رنگ: محسن خیرآبادى، گرافیست و تیتراژ: سعید فروتن، صداگذار: نعیم مسچیان، گروه تولید: احد محمدکرمى، امیرحسین مهرعلى و با تشکر از مینا سنگ سفیدی، عکاس: مهدى پارسى، ویدا موساییان و روح‌انگیز حیدری، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، پخش کننده: فانوس فیلم.

جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *