جستجو

“فرشته احمدزاده” خواهر شادروان “انوشیروان احمدزاده” از روشنفکران هنردوست بندر انزلی یک دستگاه کامل تدوین را به مبلغ یازده میلیون تومان به انجمن سینمای جوان بندر انزلی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این سیستم که روی آن برچسب ” هبه‌ی ‌انوشیروان احمدزاده به سینماگران بندر انزلی ” نصب می‌شود با شرایط زیر به انجمن سینمای جوانان بندر انزلی واگذار شده است:

سیستم همواره در بندر انزلی بماند و برای بهبود کیفی تولیدات انجمن و سینماگران انزلی بکار گرفته شود و در صورت کسب درآمد تمام آن صرف تولید و ارتقای تئوریک سینماگران این شهرستان شود. این وسیله باید مورد استفاده‌ی بهینه با مسولیت و نظارت سرپرست وقت انجمن سینمای جوانان بندر انزلی و تایید ناظر هبه‌کننده آقای “فرزام امین صالحی” از مدرسین و پژوهشگران سینما قرار گیرد.

“فرزام امین صالحی” در این‌باره می‌گوید: « با توجه به اینکه پتانسیل کیفی سینماگران این شهرستان به مراتب فراتر از امکانات فنی دفتر انزلی است، و همچنین نظر به فعالیت‌های مفید و چشمگیری که در مدت ۱۸ ماه گذشته در دفتر انزلی به سرپرستی خانم “زهره زمانی” صورت گرفته است، پس از رایزنی با خانواده‌ی مرحوم “انوشیروان احمدزاده” و تایین هزینه‌ی مالی خرید سیستم آن‌ها را راضی به انجام این کار خیر نمودم. باشد که قدمی برای تامین امکانات فنی مورد نیاز فیلم‌سازان شهر انزلی برداشته شود.»

همچنین، این سیستم با نظارت “مجید عاشقی” تدوین‌گر نامی کشور خریداری و در حال راه‌اندازی و نصب است  و بزودی طی مراسمی رسمی ضمن تشکر و تقدیر از هبه‌کننده‌ی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *