جستجو
موفقیت تازه برای تولید انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر البرز

فیلم کوتاه «خروپف» به کارگردانی سارا عابدی برنده شانزدهمین فستیوال بین المللی کورتی آ پونته در پادوای ایتالیا(  فستیوالCorti a Ponte ) شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کورتی آ پونته جشنواره ای  با رویکردی اختصاص یافته به آموزش هنر فیلم و مشارکت فعال مردم در تمام سنین و گروه‌های اجتماعی است و درمنطقه ونیز- شهر پادوا  کشور ایتالیا برگزار میشود.
این جشنواره در ایتالیا به دلیل حضور بخش بین المللی بزرگی که به کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است، با نمایش فیلم های کوتاه ساخته شده توسط کودکان و نوجوانان از سراسر جهان برای کیفیت و ارزش فرهنگی منحصر به فرد است.

فیلم کوتاه «خروپف» به کارگردانی سارا عابدی در دوازدهمین حضور بین المللی خود  موفق شد برنده شانزدهمین فستیوال بین المللی کورتی آ پونته در پادوای ایتالیا(  فستیوالCorti a Ponte ) شود.

این فستیوال بخش کودکان و بزرگسالان دارد.در بخش کودکان فیلم های کوتاه  ساخته شده توسط کودکان از سن 3 تا 18 سال به نمایش در می ایند.

در خلاصه فیلم آمده است : سارا دختر  تلاش میکند تا پدرش را برای ترک خروپف به دکتر ببرد و درمان کند.
عوامل فیلم عبارتند : نویسنده و کارگردان : سارا عابدی، تصویر و تدوین : سارا عابدی و محمد حسین عابدی، مشاور کارگردان : احمد سید کشمیری، مجری طرح : انجمن سینمای جوانان استان البرز، تهیه کننده : محمد حسین عابدی، با تشکر فراوان از سرکار خانم دکتر افسانه حیدری، تهیه شده در : موسسه فرهنگی هنری سینمایی نمای نقطه دید برتر البرز

سارا عابدی نوجوان 13 ساله المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان انجمن سینمای جوانان استان البرز می باشد  که در کارنامه هنری خود جایزه هیات داوران داوران و مردمی برای فیلم مستند داستانی زندگی خصوصی سارا از شبکه مستند در برنامه نردبان ، خروپف منتخب هفتمین دوره جشنواره ملی مدرسه و کسب 5 جایزه جهانی و “مستند پدر بزرگ مادر بزرگ ” برگزیده بهترین فیلم هشتمین جشنواره ملی مدرسه و لوح تقدیر بهترین فیلم المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان را در کارنامه دارد.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *