جستجو

فیلم کوتاه مستند داستانی «خروپف» به کارگردانی سارا عابدی نوجوان ۱۲ ساله در اولین تجربه بین‌المللی به بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم2022 Fresh ایرلند راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این فیلم در لیست فینالیست‌های نهایی کسب جایزه فستیوال از بین 1300 فیلم از سراسر جهان قرار گرفته است.
فیلم خروپف در روز دریافت جوایز ملی جونیور در سینما Odeon لیمریک در تاریخ سی مارس نمایش ویژه خواهد داشت. این نمایش برای اولین بار در طول بیست و پنج سال گذشته نصیب یک فیلم غیرایرلندی شده است.

در خلاصه فیلم کوتاه خروپف آمده است : سارا دختر ۱۰ ساله از خروپف پدرش گلایه دارد .او تلاش میکند تا پدرش خروپفش را ترک کند.

عوامل فیلم عبارتند:
نویسنده و کارگردان: سارا عابدی
تصویر: سارا عابدی و باباش
تدوین سارا عابدی
مشاور کارگردان: احمد سیدکشمیری
مجری طرح: انجمن سینمای جوانان استان البرز
تهیه‌کننده: محمدحسین عابدی
تهیه شده در : موسسه سینمایی نمای نقطه دید برتر البرز
با تشکر فراوان از خانم دکتر افسانه حیدری
فستیوال بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان (fresh)جشنواره‌ای برای فیلم‌سازان جوان 7 تا 18 ساله است. این جشنواره در ماه مارس هر سال در لیمریک، ایرلند برگزار می‌شود و شامل نمایش، کارگاه‌ها و جلسات است.

فیلم خروپف برای نمایش آنلاین جمعه 1 آوریل از طریق www.freshfilm.ie به عنوان بخشی از فینال بین‌المللی نوجوانان و در یک نمایش انیمیشن زنده ویژه در 29 مارس نمایش داده خواهد شد.
جشنواره بین المللی فیلم تازه با رویکرد تشویق جوانان به ساختن فیلم و توانمندسازی آنها به عنوان هنرمندان جوان هدفگذاری شده است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *