جستجو

جلسه مشترک انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با شهردار اردبیل با هدف تعامل و گسترش روابط دوسویه، جهت برگزاری نمایشگاه عکس و ساخت فیلم کوتاه برگزار شد.

در این جلسه میردولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن ارائه عملکرد آموزشی و تولیدی، آمادگی انجمن  را جهت اجرای برنامه‌های منطبق با موضوعات مورد نظرشهرداری اعلام کرد و مشارکت شهردار را در اجرای برنامه های سالجاری  انجمن و تولید فیلم کوتاه خواستار شد. در ادامه دکتر لطف الهیان، شهردار اردبیل با اعلام اینکه فعالیت‌های موثر انجمن سینمای جوانان را رصد می‌کند و علاقه‌مند به همکاری و یاری انجمن است، افزود: بی شک حوزه‌ی فیلم کوتاه می‌تواند جایگزین مناسبی برای سخنرانی‌های مسئولین در راستای ارتقاء فرهنگ شهر و شهرنشینی باشد .

شهردار اردبیل از اعتقاد خود به  کاربرد هنر علی‌الخصوص تاثیر فیلم و عکس جهت اطلاع‌رسانی و تاثیرآن در آگاهی مردم گفت و در ادامه افزود: هنر و هنرمند بایستی در اردبیل جایگاه داشته باشد و بتواند به راحتی نسبت به ارائه آثار بیندیشد و شهرداری اردبیل تمام سعی خود را در حمایت از فیلمسازان و عکاسان انجام خواهد داد

گفتنی‌ست مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اعلام خرسندی از جلسه‌ی روز دوشنبه ۲۶ مهرماه با دکتر لطف الهیان آن را موجی از امید در رگ‌های هنرمندان استان نامید.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *