جستجو
در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تأکید  شد:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انجمن سینمای جوانان استان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز یکشنبه هشتم خرداد در آستانه برگزاری نهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و هشتمین جشنواره استانی فیلم مهر، «عبدالله بحرالعلومی»؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه «سعید نوریان»؛ معاونت هنری و سینمایی این اداره کل از انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید که جمعی از اساتید، هنرمندان و هنرجویان این دفتر نیز حضور داشتند، اعضای انجمن در طی نشستی صمیمانه به گفتگو با مدیرکل و معاونت سینمایی پرداختند و ضمن درخواست حمایت‌های همه جانبه ارشاد ابراز امیدواری کردند که این دیدار و تبادل نظرها فقط محدود به هفته‌های فیلم وعکس نبوده و تداوم داشته باشد.

«میردولت موسوی»، مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل نیز در این نشست ضمن خوشامدگویی به مهمانان و توضیح در خصوص برنامه‌های پیش رو‌، گزارشی اجمالی از عملکرد انجمن و فعالیت‌ها و موفقیت ‌های آن ارائه کرد.

در ادامه «سعید نوریان»، معاونت هنری و سینمایی ضمن پاسخ به سوالات حضار، از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود که چند رشته سینمایی در بین 30 رشته فوق وجود دارد که علاقه‌مندان شهرستان‌ها می‌توانند از این دوره‌ها استفاده کنند.

نوریان همچنین از برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری از جمله جشنواره‌های سینمایی در مشگین‌شهر و پارس‌آباد خبر داد و افزود: به زودی یک رویداد هنری در سطح ملی توسط استان اردبیل برگزار خواهد شد که اخبار تکمیلی در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهدشد.

در ادامه این نشست، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های فیلم‌سازان استان و موفقیت‌های آنان ضمن اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات موجود، از هنرمندان خواست تا با همدلی و همیاری به فعالیت خود ادامه دهند و در پاسخ به مشکل کمبود فضای آموزشی و نمایشگاهی، در خصوص هماهنگی ساختمان‌های موجود جهت برگزاری گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌ها و هرگونه مراسم و برنامه فرهنگی قول مساعد داده و از ادامه حمایت اداره کل متبوع، برای برگزاری هفته فیلم و عکس و جشنواره در سال‌های آتی خبر داد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *