جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد، در چهارمین اردوی فیلمسازی کشور در مشهد از «کمال تبریزی»، «همایون اسعدیان» و «امیرشهاب رضویان» به عنوان استادان این اردوی سینمایی، دعوت کرده است.

به گزارش انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از شهرآرا، چهارمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران، از شامگاه جمعه ۲۸ بهمن‌ماه در مشهد آغاز شد و تا شنبه ۶ اسفندماه نیز ادامه دارد.
این اردو با همکاری انجمن سینمای جوان ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار می‌شود که با هدف کوتاه کردن فاصله آموزش هنرجویان تا تولید و در سه ژانر «فانتزی و علمی تخیلی»، «کمدی» و «ملودرام» طراحی شده است.

سیدوحید سیدحسینی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر مشهد درباره برگزاری این اردو گفت: برای برگزاری چهارمین اردوی فیلمسازی «ایده تا تولید»، از استادان برجسته و ویژه‌ای دعوت کرده‌ایم؛ به شکلی که کمال تبریزی در ژانر کمدی، همایون اسعدیان در ژانر ملودرام و امیرشهاب رضویان در ژانر فانتزی و علمی تخیلی در این اردو حضور دارند.

وی افزود: براساس توافق صورت گرفته برای برگزاری این اردو، قرار بر آن است که تولیداتی که در مشهد صورت می‌گیرد، رنگ و بویی از بوم مشهد داشته باشد و سه فیلم با همین فضا تولید شود. اعضای حاضر در اردو، طرح‌ها و ایده‌هایی را در حضور استادان مطرح کرده‌اند و طی ۲ روز آینده، قرار است از بین آن‌ ایده‌ها فیلمنامه یک طرح تکمیل شود.

سیدحسینی در پایان درباره اقدامات انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد نیز تصریح کرد: همواره تلاش کرده‌ایم انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر مشهد نیز همچنان جایگاه ویژه خود را در سطح کشور داشته باشد. ما توانسته‌ایم در مشهد، دوره‌های فیلمسازی و دوره‌های تک درس خوبی برگزار کنیم؛ علاوه بر این طی مدت اخیر، دوستان شهرداری و موسسه فرهنگی شهرآرا به ما کمک کرده‌اند و پس از چندین سال، نقش این کمک‌ها را در برگزاری اردوها، کلاس‌های آموزشی، پاتوق‌ها و جشنواره‌ها حس می‌شود و این، اتفاق خوبی است که در این مدت رقم خورده است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *