جستجو

 

فیلم کوتاه «نگران نباش»Don’t worry  ساخته مانا پاکسرشت در جشنواره بین‌المللی Dytiatko International Festival اوکراین به‌نمایش در می‌آید.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «نگران نباش» به‌نویسندگی و کارگردانی مانا پاک‌سرشت در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در جشنواره بین‌المللی Dytiatko International Children’s Media Festival اوکراین حضور دارد.

این فیلم کوتاه درباره دختر نوجوانی است که روز تولدش به دلیل شیوع کروناویروس، تنها در خانه قرنطینه است و مادر پرستارش از بیمارستان یک سوپرایز برای او دارد.

 

جشنواره Dytiatko International Children’s Media، در سال 2009 توسط شورای منطقه‌ای خارکوف و به ابتکار رئیس این شورا، «سرجی چرنوف» با هدف کشف و حمایت از تیم‌های بین‌المللی کودکان و کودکان با استعداد، بهبود سطح حرفه‌ای تلویزیون، با محوریت مخاطبان هدف کودکان و برای رشد شخصیت خلاق، به وجود آوردن موقعیت اخلاقی و فعال مدنی و عشق به سرزمین بومی در کودکان، تأسیس شد. روزنامه‌نگاران و تهیه‌کنندگان با استعداد جوان تلویزیون و رادیو، فیلم‌برداران و نویسندگان، انیماتورها و کاریکاتوریست‌ها هر پاییز در این جشنواره گرد هم می‌آیند.

 

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: مانا پاک‌سرشت، صدا: ماهان پاک‌سرشت، مدیر تولید: دانیال شفیعی، بازیگر: یلدا رمزی، تدوین : البرز پورصیاد /مانا پاک سرشت، تهیه‌کننده: البرز پورصیاد، با تشکر از: البرز پورصیاد و شهاب گلچین.

 

هشتمین دوره جشنواره کودک  Dytiatko International Children’s Medi از 2 تا 5 سپتامبر 2020 در اوکراین برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *