جستجو
مهر و آبان 1401 برگزار می‌شود؛

مستند کوتاه «مُغیسُف» به کارگردانی حدیث جان‌بزرگی تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران، مهر و آبان 1401 در چهار جشنواره اروپایی به نمایش در می‌آید.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند کوتاه «مُغیسُف» (نخل یوسف) به‌کارگردانی حدیث جان‌بزرگی که سال 1400 در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران تولید شده است، با نام انگلیسی Preserve مهر و آبان 1401 در بیستمین دوره فستیوال فیلم‌ های طبیعت Matsalu استونی، دهمین دوره فستیوال فیلم های حیات وحش Vaasa فنلاند، سی‌وهشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های پرنده شناسی Ménigoute فرانسه و بیست‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم‌های محیط زیستی بارسلونا کشور اسپانیا با عنوان Suncine به نمایش در می‌آید.

مستند کوتاه «مُغیسُف» که تولید خود را از زمستان 1399 آغاز کرده بود، تلاش‌های مردی روستایی به نام حسن سکنجه، فعال محیط زیست، را به تصویر می‌کشد که در یکی از روستاهای هرمزگان برای نجات حیات وحش تلاش می‌کند.

در این فیلم سوگل مرادی به عنوان تدوین‌گر و امید کریم‌مقدّم به عنوان فیلم‌بردار حضور داشته‌اند و سال گذشته در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و تولید شده است. پخش بین‌المللی این فیلم توسط زهرا ترکمنلو انجام شده و پیش از این در چندین فستیوال‌ خارجی و داخلی نمایش داشته است.

عوامل ساخت این مستند کوتاه عبارت‌اند از:

پژوهشگر، نویسنده و کارگردان: حدیث جان‌بزرگی
فیلمبردار: امید کریم‌مقدّم
تدوین: سوگل مرادی
صدابردار: امید کریم‌مقدّم
صداگذاری و میکس صدا: گیسو آزادروش
اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری
ترجمه: حسن شرف‌الدّین
زیرنویس: رضا تاری وردی
تهیه کننده: حدیث جان‌بزرگی
تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *