جستجو

انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» ساخته سیدمحسن پورمحسنی شکیب به چهل‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کلیولند راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای ایران، انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدمحسن پورمحسنی شکیب توانست در چهل‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کلیولند حضور پیدا کند.

این جشنواره یکی از مهمترین جشنواره‌های آمریکا است که تحت حمایت «آکادمی جوایز اسکار» و «آکادمی جوایز کانادا» قرار دارد.

انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» درباره مرد جوانِ رنگارنگی‌ است که در یک دنیای کاملا خاکستری زندگی می کند، او مجبور است که برای زندگی در آن جامعه همرنگ جماعت شود تا اینکه هویت واقعی‌اش توسط یک پسر بچه بازیگوش به صورتی تصادفی بر ملا شده و باعث وحشت مردم می‌گردد.

شایان ذکر است که این انیمیشن پیش از این در جشنواره‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران (ایران)، آتلانتا: اوت آن فیلم (آمریکا)، اسپارک انیمیشن (کانادا)، مستند و انیمیشن آمریکایی «AmDocs» (آمریکا) که هر چهار مورد تائید اسکار بودند به نمایش در‌آمده و موفق به دریافت جایزه ویژه سازمان زنان انیمیشن از اسپارک انیمیشن گردیده.

این چهارمین حضور اسکاری این انیمیشن به حساب می آید.

عوامل سازنده انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» نیز عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سید محسن پورمحسنی شکیب، کارگردان هنری: پژمان ماله‌میر، تهیه‌کننده: سید محسن پورمحسنی شکیب، انیمیشن و استوری‌بورد آرتیست: پژمان ماله‌میر، طراح کاراکتر و پس زمینه: پژمان ماله‌میر، رنگ آمیزی: مریم جعفری، طراحی صدا و موسیقی: محمد زمان‌ثانی، فولی افکت: مریم یعقوبی و پخش کننده: درگاه فیلم ایران (علیمحمد اقبالدار) اشاره کرد.

جشنواره فیلم کلیولند در تاریخ 22 مارچ تا 1 آوریل 2023 برابر با 2 فروردین تا 12 فروردین 1402 برگزار خواهد شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *