جستجو

بیست ‌وهشتمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان بوشهر با حضور ایرج طهماسب برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  بیست ‌وهشتمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان بوشهر با حضور ایرج طهماسب ، بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون در دفتراین شهر برگزار شد.

در این نشست صمیمی که جمعی از فیلم‌سازان و هنرجویان بوشهردر آن حضور داشتند، طهماسب با ابراز خوشحالی از حضور در انجمن سینمای جوانان بوشهر گفت: حتم داشتم که حضورم در انجمن سینمای جونان بوشهر لطفی دو چندان در این شهر برایم دارد، چرا که به یقین پتانسیل موجود در هنرمندانی غیر تهرانی به مراتب بسیار زیاد است و باید به آنها توجه ویژه شود. طهماسب در پرسش پیرامون اینکه چرا “طهماسب” به این اندازه دوست‌داشتنی است، گفت: به نظرم این برمی‌گردد به اینکه هر آنچه هست برای مردم کار شده و در بحث مخاطب‌شناسی شما جوانان عزیز نیز باید  آن را مد نظر قرار دهید. وی در ادامه گفت: این درست نیست که فکر کنیم حتما برای پیشرفت باید به تهران برویم بلکه ارائه و تولید خوب در هر کجای این جهان دیده خواهد شد، به شرط اینکه تولیدات را به نحو مطلوبی نشان داد شود و بازخوردها را در کارهای آینده اعمال گردد.

در ادامه این نشست که به‌مناسبت اکران فیلم سینمایی پینوکیو، عامو سردار و ریسلی”  به‌کارگردانی سیدرضا‌ صافی در بوشهر برگزار شد، صافی نیز به انتقال تجربیاتش در این فیلم به همراه ناصر عنصری تهیه‌کننده فیلم پرداخت. ناصر عنصری طی سخنانی گفت: کار با آقای صافی لذت‌بخش بود، چراکه این تجربه در ژانر کودک و نوجوان و قابلیت‌هایی که بوشهر و بازیگرانش داشت، بسیار عالی بود. وی ابراز امیدواری کرد که بتواند حضوری دیگر در بوشهر داشته باشد.

این نشست با اکران فیلم کوتاه «لایو» ساخته مهدی تنگستانی و به  تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان بوشهر پایان یافت. فیلم سینمایی “پینوکیو، عامو سردار و ریسلی” به کارگردانی سیدرضا صافی مربی انجمن سینمای جوانان استان بوشهر هم اکنون در سینماهای کشور اکران است.

گفتنی‌است طی مراسمی با شکوه در سینما بهمن بوشهر و با حضور چهره‌های مطرح سینمای ایران مرضیه برومند، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ناصر عنصری، منوچهر شاهسواری مدیر خانه سینما، فرشته طائر پور، ابراهیم فروزش، امیر حسین صدیق و جمعی از هنرمندان اکران فیلم آغاز شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *