جستجو

جلسه هم اندیشی توسعه و تحول برنامه‌های انجمن سینمای جوانان بم با حضور طیبه فلکیان معاون امور استان‌ها و میکائیل دیانی معاون ارتباطات و بازرگانی انجمن سینمای جوانان ایران و مدیران شهرستان بم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ظرفیت‌ها و موانع انجمن سینمای جوانان بم در جهت تحول و توسعه برنامه‌های این دفتر با هدف ارتقاء تولیدات و کیفیت محتوا با حضور مهدی آذرپندار مدیر عامل، طیبه فلکیان معاون امور استان‌ها، میکائیل دیانی معاون ارتباطات و بازرگانی انجمن سینمای جوانان ایران، میرحبیبی مدیر انجمن کرمان و معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و مدیر روابط عمومی شهرداری بم، بخشدار منطقه دهبکری، مدیر اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و مدیر شهرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، مدیر روابط عمومی کرمان خودرو، نایب رئیس شورای اسلامی بروات و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهر بم  مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

در ابتدای این جلسه مهدی آذر پندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با بیان اینکه  تحول و توسعه دفاتر انجمن شهرستان‌ها برای ما در تهران بسیار مهم است، افزود: ما در تلاشیم که چنان‌چه عزم و همراهی  مدیریت شهری از سوی شهرستان باشد، توان  بیشتری را از انجمن سینمای جوانان ایران برای ارتقاء سطح دفتر بم پای کار بیاوریم و قطعاً در این مسیر در مرحله اول کمیت مهم است و باید با حضور هنرجویان، کیفیت آموزش و تولید را بالا ببریم.

مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه گفت: با وجود پیشینه و استعدادهایی که در شهر بم وجود دارد همراه با جاذبه‌های جهانی که در منطقه وجود دارد، ما اعتقاد داریم درخشش بچه‌های بم  در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی هدفی دور از دسترس نیست.

وی اضافه کرد: انجمن سینمای جوانان در شهر بم محل رویش استعدادهای شهر بم و شرق استان کرمان است و توقع داریم که در این مسیر مسئولین شهر و واحدهای تجاری و اقتصادی همراه و یاور باشند تا پیشرفت و توسعه هنر سینما در منطقه حاصل گردد.

آذرپندار افزود: بسیاری از شخصیت‌های سینمایی کشور  هنرجوی انجمن سینمای جوانان بودند و این گواه کیفیت برنامه از مرحله استعدادیابی تا تولید است.

مدیرعامل انجمن تصریح کرد: کیفیت آموزش در دفاتر  انجمن  به گونه‌ای است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی رشته سینما مجدداً برای بهره‌مندی از کیفیت این آموزش و تکمیل دانسته‌های علمی و مهارت‌های لازم برای تولید فیلم  در این مراکز ثبت‌نام می کنند.

وی تاکید کرد: انجمن دارای ظرفیت بسیار مهم و بزرگی در شهرها برای تولید  است و ما امسال فیلم‌های متعددی از دفاتر شهرستانی داشته‌ایم که در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی برگزیده شده‌اند و به نظر می‌رسد این ظرفیت در بم ناشناخته و مغفول مانده است و در معرفی این بخش به جوانان و نوجوانان علاقه‌مند، همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نیاز است.

در ادامه طیبه  فلکیان، معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران نیز اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های اقتصادی منطقه و گذر از دوره بازسازی شهر بم، توقع است که تولید فیلم کوتاه و حمایت از متقاضیان در شهر بم افزایش داشته باشد و در تحقق این مهم  همکاری‌ها و مشارکت بخش اقتصادی شهرستان و منطقه بسیار موثر است.

فلکیان افزود: به نظر می‌رسد که شهر بم زیرساخت‌های برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی را نیز داشته باشد و در صورتی که میزبانی از این رویدادها مورد تقاضای شهرستان باشد ستاد  نیز در این خصوص با اعلام  مشارکت شهرستان در سال آینده همکاری خواهد نمود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *