جستجو

همزمان با برگزاری سومین روز از شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد – ایساتیس، جلسه شورای پیچینگ فیلم‌های حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و فیلم اولی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سومین روز از برگزاری شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد – ایساتیس، با برگزاری جلسه پیچینگ فیلم‌های حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و فیلم اولی همراه بود که در این جلسه، 5 فیلم‌نامه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برای دریافت حمایت مالی تا سقف 100 میلیون تومان و سه فیلم‌نامه فیلم اولی برای دریافت حمایت مالی تا سقف 15 میلیون تومان از ایده و فیلم‌نامه خود دفاع کردند؛ همچنین سجاد اسماعیلی بازیگر و کارگردان نوجوان یزدی که در ششمین المپیاد فیلم‌سازی بنیاد سینمایی فارابی مقام دوم را کسب کرده بود، به عنوان یک استعداد یزدی، از ایده و طرح خود برای ساخت فیلم کوتاه خود دفاع کرد.

این جلسه با حضور اعضای شورای پیچینگ که شامل آرش رصافی، سید هادی آقاجانی، سیامک سلیمانی، عباس روزبهانی، محمد منصوبی و مهدی بوستانی هستند، به همراه مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت بر ارزشیابی سازمان سینمایی برگزار شد.

نتیجه این جلسه پیچینگ تا پایان هفته آینده اعلام خواهد شد.

شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد – ایساتیس 4 تا 7 بهمن 1401 به میزبانی انجمن سینمای جوانان یزد در شهر یزد در حال برگزاری است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *