جستجو
شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا؛

زمان برگزاری شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا مشخص شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، زمان برگزاری شصت‌و‌هفتمین جشنواره‌ منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج- دنا که با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی برگزار می‌شود، مشخص شد، که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 10 تا 13 تیرماه 1402 به مدت ۴ روز استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان فیلم‌سازان و عکاسان جوان خواهد بود.

این دوره از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که قرار بود در بازه زمانی 2 الی 5 اسفندماه 1401 در شهر یاسوج برگزار شود، اما به دلیل تعویق در برگزاری دو جشنواره منطقه‌ای یزد و بوشهر، به تیرماه 1402 موکول شد.

در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا، توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

هنرمندان 10 استان (فارس، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد) میهمانان شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا هستند که در دو بخش فیلم کوتاه و عکس به رقابت می‌پردازند.

شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا 10 تا 13 تیرماه 1402 به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یاسوج و به دبیری امین درخشان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد-ایساتیس و شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس، به ترتیب در بهمن 1401 و اردیبهشت 1402 برگزار شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *