جستجو

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه: باهمکاری انجمن سینمای جوان و هنرمندان پرتلاش وعلاقه‌مند، دبیرخانه جشنواره شبدیز را به صورت دائمی درکرمانشاه دایر می‌کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل ازبرنا، حجت‌الاسلام رحیم جعفری اظهار داشت: باهمکاری انجمن سینمای جوان و هنرمندان پرتلاش وعلاقه مند، این دبیرخانه را به صورت دائمی در استان دایر می‌کنیم و هر ساله جشنواره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جشنواره شبدیز از حدود ۱۵ سال پیش تعطیل شده و سال گذشته به همت انجمن سینمای جوانان ایران و تلاش هنرمندان به عنوان یکی از مطالبات اصلی هنرمندان حوزه فیلم و عکس استان، احیا شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره اکنون به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، اظهار داشت: منطقه‌ای منظور غرب کشور نیست و استان‌های جنوبی، شمال شرقی و مرکزی کشور هم دراین جشنواره حضور دارند.

وی کیفیت را یکی از مهم‌ترین مقوله در برگزاری جشنواره‌ها دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش هنرمندان، جشنواره امسال و سال گذشته موفق و با کیفیت برگزار شده و تلاش می‌کنیم هر سال کیفیت آن را ارتقا دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه، کرمانشاه را یکی از قطب‌های اصلی تولید فیلم کوتاه در کشور دانست و افزود: برگزاری جشنواره شبدیز یکی از مطالبه‌های جدی هنرمندان استان بود که خوشبختانه توانستیم احیا کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری، تصریح کرد: این ظرفیت و پتانسیل در حوزه فیلم و عکس در استان وجود دارد که ما برای شکوفایی کردن این ظرفیت‌ها و استعدادهای هنری حتما دبیرخانه جشنواره شبدیز را دائمی خواهیم کرد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *