جستجو
معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران مطرح کرد:

 

زمان برگزاری دو جشنواره منطقه‌ای ایساتیس و خلیج فارس، به ترتیب در بهمن و اسفند 1401 قطعی شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ سه جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران در بهمن؛ اسفند ۱۴۰۱ و بهار ۱۴۰۲ به ترتیب در یزد، بوشهر و یاسوج برگزار خواهند شد.

پس از سفر چند روزه رئیس جمهور به استان یزد؛ اولین رویداد فرهنگی هنری این استان برگزاری شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با عنوان «ایساتیس» است که طبق اعلام ستاد اجرایی جشنواره، 4 تا 7 بهمن‌ماه 1401 به میزبانی انجمن سینمای جوانان یزد در این شهر برگزار می‌شود.

شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با عنوان خلیج فارس هم از تاریخ 9 تا 12 اسفند 1401 میزبان فیلم‌سازان و عکاسان راه‌یافته به این جشنواره خواهد بود و در بوشهر برگزار می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است فیلم‌سازان و هنرمندان ۱۰ استان (فارس، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد) تا پایان روز شنبه یکم بهمن‌ماه فرصت دارند تا برای شرکت در شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که بهار ۱۴۰۲ در یاسوج برگزار می‌شود؛ اقدام کنند.
تاکید فراخوان جشنواره‌های منطقه‌ای بر «تنوع ژانر با رویکرد بومی» است و دبیرخانه جشنواره اعلام کرده است که به فیلم‌هایی که با نگاه بومی ساخته می‌شوند؛ توجه ویژه‌ای می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *