جستجو

نشست‌های تخصصی مجازی 38-20 همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به‌گزارش ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های تخصصی مجازی 38-20 به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با روزهای برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در فضای مجازی و به طور رایگان برگزار می‌شود.

بنا بر جدول منتشر شده، محمدرضا اصلانی، احمد الستی، فرهاد توحیدی، مسعود امینی تیرانی، مهدی شیری، محمدرضا فرزاد، مسعود مددی و تی‌یام یابنده،  8 سینماگر ایرانی هستند که تجارب خود را به هنرجویان و فیلم‌سازان جوان منتقل می‌کنند.

در بخش بین‌الملل نیز این نشست‌های تخصصی مجازی میزبان کلاوس اِشتاینِک، تورستِن فلایش و بادی مینک از آلمان، آنیتا کیاتکوفسکا-ناگوی از لهستان، لورا یو. مارکس از کانادا، روزبه رشیدی، رضا ریاحی، ویرجیل ویدریش، پیتر چِرکاسکی و میشلا گریل از اتریش، آرنه برو از دانمارک، لیا جوواناتزی بلترامی از ایتالیا است.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به طور رایگان در لایو اینستاگرام معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران به شناسه کاربری amoozesh.iycs@ و همزمان در پلتفرم هاشور به عنوان خانه آنلاین جشنواره و سامانه‌های تیوال و وُدیو دنبال کنند.

 

 

گفتنی است نشست‌های تخصصی مجازی 38-20 با محوریت سینمای تجربی و با اجرای عطا مجابی 27 مهر تا 1 آبان برگزار می‌شود.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

 

برای دریافت جدول برنامه با سایز باکیفیت کلیک کنید.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *