جستجو

 

تصویربرداری فیلم کوتاه «گل و گلدون» (The Flower of the Vase) به کارگردانی احمد سیدکشمیری در ایتالیا به پایان رسید.

 

به گزارش  انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌برداری و تدوین همزمان فیلم کوتاه «گل و گلدون» به کارگردانی  احمد سیدکشمیری که در پادووا (padua)  ایتالیا در حال ساخت است، به پایان رسید.

این فیلم که اکنون در مرحله صداگذاری و زیرنویسی فارسی قرار دارد، داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که گل مورد علاقه‌اش را به دست دوستش می‌‌سپارد.

سایرعوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده: احمد سیدکشمیری، بازیگران: امید ذاکرشبیری، Oswald Panighel، مونیکا حسینی، Arianna Farlan، تصویربردار: احمد سیدکشمیری، صدابردار: فرشید کدفرد ـ سلمان معروفی، مدیرتولید و هماهنگی: امید ذاکرشبیری، عکاس:  Antonia Damiano، طراح لباس: Giuliana Damiano، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان کرج  و افسانه حیدری، تهیه‌کنندگان: احمد سیدکشمیری ـ امید ذاکرشبیری

احمد سیدکشمیری متولد ۱۳۵۲ مشهد است و در کارنامه هنری وی ساخت ده‌ها فیلم‌ کوتاه و مستندهای بلند به چشم می‌خورد. او برای فیلم هیچ بزرگ جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی زردآلوی طلائی ایروان ارمنستان و همچنین جایزه بخش پرتره و لوح تقدیر پنجمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را به‌دست آورده است. کسب مدال آفرودیت و عنوان بهترین فیلمنامه از جشنواره بین‌المللی قبرس برای فیلم سیه تار بی‌سو، و جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان  جشنواره بین‌المللی «نیس» فرانسه برای فیلم چله‌کشی نیز از جمله افتخارات این کارگردان است.

از دیگر فعالیت‌های هنری سیدکشمیری، دستیاری محمدرضا سرهنگی درمجموعه کودکان سرزمین ایران و چهار فیلم سینمایی و دستیاری تولید فیلم سینمایی ایران سرای من است به کارگردانی پرویز کیمیاوی را می‌توان نام برد.

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *