جستجو
در بازدید فرماندار از انجمن سینمای جوانان گناباد تأکید شد:

دکتر نصیری فرماندار شهرستان گناباد از انجمن سینمای جوانان این شهرستان بازدید و با هنرمندان و اساتید این دفتر به گفت‌وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در ابتدای این دکتر نصیری از ساختمان انجمن و همچنین سالن نمایش و گالری عکس در حال ساخت دفتر بازدید کرد.

سپس محمد برادران رئیس سابق انجمن ضمن خوش‌آمدگویی،  در خصوص روند تاسیس و شکل‌گیری فعالیت‌های دفتر گناباد گفت: سینمای جوان گناباد در سال 1364 با حمایت‌های دکتر مهدیزاده نماینده وقت گناباد در مجلس شورای اسلامی تاسیس شد و ساختمان انجمن با حمایت‌های ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، فرمانداری و شهرداری گناباد در سال 1392 افتتاح شد. در طی این سال‌ها صدها جوان در حوزه مشاغل سینمایی آموزش دیده و موفق به کسب افتخارات بی‌شمار ملی و بین‌المللی از جمله کسب 2 مدال طلا یک نقره و یک برنز یونیکا از کشور سوئیس شدند.

در ادامه جلسه علی‌اکبر اسماعیلی سرپرست انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های جاری انجمن، بیان کرد:  انجمن سینمای جوان در بخش آموزش در حال برگزاری دوره‌های مختلف از جمله دوره جامع فیلم‌سازی و دوره‌های مشاغل سینمایی شامل فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین، عکاسی و فتوشاپ است و در بخش تولید نیز از ابتدای سال جاری تا کنون سه فیلم توسط هنرمندان این انجمن تولید شده و همچین 4 اردوی عکاسی و فیلم‌سازی نیز توسط عکاسان دفتر برگزار گردیده است. وی خواستار حمایت فرمانداری و سایر ادارات از هنرمندان انجمن شد.

در ادامه جلسه هنرمندان و اساتید دفتر به بیان نظرات و خواسته‌های خود پرداختند و در پایان دکتر نصیری ضمن اظهار خوشحالی از حضور در بین هنرمندان سینمای جوان، از افتخارآفرینی‌های هنرمندان این انجمن تقدیر و تشکر نمود.

وی هنر سینما را از تاثیرگذارترین مدیوم‌های عصر حاضر دانسته و به اهمیت این هنر در حوزه فرهنگ‌سازی و فرهنگ‌پذیری در اقشار مختلف جامعه تاکید نمود.

فرماندار گناباد با بیان این‌که خود وی سابقه فعالیت طولانی مدت در حوزه‌های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران و سایر موسسات فرهنگی و هنری داشته، از هنرمندان خواست در آثار خود توجه بیشتری به فرهنگ بومی و آیینی منطقه داشته و به معرفی جاذبه‌ها و مفاخر شهرستان بپردازند و از سیاه‌نمایی پرهیز کنند.

نصیری ضمن اظهار علاقه به فعالیت‌های فرهنگی، قول حمایت همه جانبه فرمانداری از حوزه فرهنگ و هنر و هنرمندان انجمن سینمای جوان را داد.

امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *