جستجو

مهلت شرکت در چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران تا ۳۰ شهریور تمدید شد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بر اساس اعلام دبیرخانه المپیاد فیلمسازی نوجوانان، با توجه به استقبال نوجوانان سراسر کشور از این دوره جشنواره و دشواری‌های پیش رو در دوران کرونایی و نظر به پیشنهاد شورای سیاستگذاری المپیاد، مهلت شرکت در این دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان در هر دو بخش ایده و فیلم تا ۲۰ روز دیگر تمدید شد.

بر اساس این خبر، نوجوانان سراسر کشور تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۳۰ شهریور برای شرکت در چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران فرصت دارند و اسامی ایده‌ها و فیلم‌های پذیرفته شده در مهر ماه اعلام خواهد شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، در این دوره جشنواره «درس‌های کرونا برای رسیدن به آینده بهتر چیست؟» عنوان یکی از محورهای اعلام شده برای ساخت فیلم یا ارائه ایده است که تاکنون با توجه به شرایط کرونایی و این که نوجوانان می‌توانند از پیرامون خانه و محل سکونت خود در این زمینه فیلم بسازند، مشارکت جالب توجهی در این زمینه صورت گرفته است.
متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به سامانه festival.iycs.ir مراجعه و در بخش «چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان»، فرم نام نویسی را تکمیل کنند.
«چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» به دبیری «علیرضا تابش» همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۹ به صورت آنلاین و نمایش مجازی برگزار خواهد شد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *