جستجو

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار پنجاه‌وششمین جشنواره منطقه‌ای «خلیج فارس» تا  ۲۶ دی ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای «خلیج فارس» که در فراخوان تا۲۰ دی ماه اعلام شده بود، به دلیل استقبال تا ۲۶ دی ماه تمدید شد. پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان «خلیج‌فارس» با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و اصفهان به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

جشنواره در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس با اهداف، تقویت سینمای ملی از طریق ارتقای سطح آگاهی، ایجاد زمینه کسب تجربه، ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، تحکیم مبانی خانواده، بسط و تعمیم فرهنگ دینی و دفاع مقدس و توجه به دست‌آوردهای جدید علمی (دانش بنیان) و تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان سینمای آینده و بازاریابی، بازارسازی وعرضه اقتصادی فیلم به نفع تولیدکنندگان فیلم کوتاه؛ برگزار می‌شود.

فیلم‌ها با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه که تاریخ تولید آنها پس از فروردین ۱۳۹۳ باشد، امکان شرکت در جشنواره را دارند. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۳۹۵  با مراجعه به سایت   www.iycs.ir  فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.
پنجاه‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان از تاریخ ۸ الی ۱۰ اسفند ماه سال جاری به مدت سه روز در  بوشهر برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *