جستجو
مهدی آذرپندار در اختتامیه شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای ایساتیس:

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان ایران، شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد- ایساتیس با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره و راهیابی فیلمهای منتخب به جشنواره کشوری فیلم کوتاه تهران به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره امشب جمعه هفتم بهمن ماه با حضور حبیب ایل‌بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی آذر پندار، مدیر عامل انجمن سینمای جوان، مهران فاطمی، استاندار یزد و جمعی از دیگر مسئولان در سالن شهید آوینی شهرداری یزد برگزار شد.

مهدی آذرپندار، مدیر عامل انجمن سینمای جوان در این مراسم با اشاره به رونق مجدد جشنواره‌های منطقه‌ای پس از بحران کرونا، گفت: امیدواریم روند برگزاری این جشنواره‌ها در سالهای آینده تداوم داشته باشد و به واسطه این جشنواره‌ها و اموزشها شاهد تقویت سینمای شهرستانها باشیم.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با تقدیر از میزبانی استان یزد افزود: تشکر رئیس سازمان سینمایی را به مسئولان استان یزد ابلاغ می‌کنم و امیدواریم سهم بیشتری را به سینمای شهرستانها در جشنواره ها واگذار کنیم.

آذر پندار به جمعیت ۲۵ هزار نفری سینمای جوان اشاره و عنوان کرد: بخش عکس انجمن گاهاً مغفول واقع می‌شد ولی در این جشنواره، عکسها و فیلمهای خوبی با سطح کیفی مناسبی را شاهد بودیم.

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *