جستجو

در نشستی با حضور فرماندار تنگستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر، رییس و مسول کمیسیون فرهنگی شورای اهرم و رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، در محل دفتر فرماندار، تفاهم‌نامه واگذاری ساختمان انجمن سینمای جوان تنگستان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این نشست، تفاهم نامه ای مابین فرمانداری تنگستان و انجمن سینمای جوان تنگستان منعقد شد که در آن ساختمان فرمانداری سابق در اختیار انجمن سینمای جوانان قرار گرفت.

در این نشست فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن مثبت دانستن این اتفاق افزود: هرچند به علت کمبود فعلی اعتبارات با محدودیت هایی مواجه هستیم اما تمام سعی و تلاش خود را در جهت رفع کمبودهای هنرمندان به کار خواهیم گرفت و در زمینه ایجاد نگارخانه در ساختمان جدید انجمن سینمای جوانان تنگستان نیز در حد توانمان از حمایت های لازم دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در جلسه آتی خود با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی موانع و مشکلات اعتباری را به وی انعکاس خواهد داد.

یونس رازقی‌پور رئیس انجمن سینمای جوانان تنگستان عنوان داشت: از مدت ها پیش و با توجه به این که دفتر تنگستان هنوز مکان مستقلی جهت اسکان نداشته و بارایزنی هایی که با فرماندار تنگستان داشتیم این اتفاق محقق شد.

وی در اضافه کرد: در این ساختمان با توجه به پتانسیل جوانان این شهرستان در حوزه های مختلف عکاسی، هنرهای تجسمی و مجسمه‌سازی و …و عدم نگارخانه در شهر اهرم، قسمتی از این ساختمان جهت احداث نگارخانه در نظر گرفته شد.

در پایان رئیس انجمن سینمای جوانان تنگستان از فرماندار تنگستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم، مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان جهت حمایت و همکاری این اتفاق  مهم تقدیر کرد.

پس از اتمام این نشست، دکتر کرمپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به همراه عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان بوشهر، محمد علی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و یونس رازقی‌پور رئیس انجمن سینمای جوانان تنگستان، از ساختمان جدید بازدید نمودند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *