جستجو
در ادامه حضور بی‍ن‌المللی؛

فیلم کوتاه «تطبیق» به کارگردانی مهرداد حسنی و تهیه‌کنندگی حسن محمدی به بخش رقابت اصلی سی‌وششمین دوره فستیوال «سینه کید» هلند راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «تطبیق» به کارگردانی مهرداد حسنی و تهیه‌کنندگی حسن محمدی در بخش رقابت اصلی سی‌وششمین جشنواره «سینه کید» (Cinekid) آمستردام در کشور هلند حضور دارد.

جشنواره Cinekid بزرگترین جشنواره رسانه‌ای کودک در جهان است و در این جشنواره کودکان 3 تا 14 ساله می‌توانند فیلم ها و تولید های تلویزیونی جدید را تماشا کنند و با سازندگان آن ها ملاقات کنند. در این جشنواره کودکان فرصتی برای حضور در یک منطقه بازی پر از تاسیسات هنری تعاملی، کارگاه‌ها، بازی‌ها و برنامه پیدا می‌کنند. بیش از 30 سال است که بنیاد سینه کید متعهد شده است که تولید این نوع رسانه برای کودکان باشد و به کودکان اجازه دهد خود در ایجاد آن سهیم باشند، با هدف هدایت توسعه رسانه‌ای آن ها، کمک به آنها در یادگیری نگاه انتقادی به رسانه ها و جهان‌بینی خود را گسترش دهند.

این جشنواره 23 مهر تا 8 آبان ماه مصادف با 15تا 30 اکتبر 2022 در شهر آمستردام برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «تطبیق» آمده است: «شاهرخ کودکی است که تلاش می‌کند خودش را با حقیقت درونش تطبیق دهد.»

در این فیلم کوتاه که محصول موسسه فیلم‌سازی اتاق تاریک  است، معید آسوده، منصور نصیری، فاطمه مرادی، حسن خوشحالت، مریم گلدوز، جمشید بهادری، سیدکاظم حسینی و سیدمحمد رضا حسینی به عنوان بازیگر به ایفای نقش دارند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:

تهیه‌کننده: حسن‌محمدی، کارگردان: مهرداد حسنی، نویسنده: فرزاد احمدی، مدیر فیلمبرداری: پویان آقا‌بابایی، تدوین: مجید طارمی، طراح چهره پردازی: فریور معیری، صدابردار: سامان شهامت، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح لباس: سپیده دستینه، طراح صحنه: مهرداد حسنی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مرضیه اکبرنژاد، دستیاران صحنه: سیدکاظم حسینی، هادی سلطانی فر، مدیر تولید: رامین گودرزی، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کریمیان، جلوه ویژه کامپیوتری: افروز توکلی، جانشین تهیه‌کننده: مریم آقا‌بابایی، عکاس: مهسا عباسی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، مجری طرح: سعید زمانیان. پخش بین الملل: شرکت AtoZinema به مدیریت آزاده مسیح زاده.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *