جستجو

انجمن سینمای جوانان شهرکرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا زیرک‌پور» عکاس پیشکسوت این استان تجلیل کردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این دومین آیین تجلیل از عکاسان پیشکسوت چهارمحال و بختیاری با عنوان «رنج عکس» است که از سوی انجمن سینمای جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

در این آیین عکس‌های زیرک‌پور با موضوع عزاداری سید و سالار شهیدان و پیاده‌روی اربعین حسینی به نمایش درآمد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آیین تجلیل از عکاسان پیشکسوت استان یک حرکت ارزنده است که باعث همدلی و همراهی عکاسان می‌شود.

جواد کارگران‌دهکردی افزود: کتاب عکاسان پیشکسوت و نام آوران چهارمحال و بختیاری از سوی انجمن سینمای جوانان شهرکرد و با همکاری این اداره کل به‌زودی جمع‌آوری و منتشر می‌شود و این کتاب سندی برای آیندگان در حوزه تصاویر استان خواهد بود.

مسئول انجمن سینمای جوانان شهرکرد نیزدر این مراسم گفت:این انجمن تا پایان سال آیین تجلیل و بررسی آثار عکاسان پیشکسوت را برگزار می‌کند.

سجاد میرزائیان دهکردی ادامه داد: این انجمن سال آینده نیز آثار ۱۰ عکاس را مورد بررسی قرار می‌دهد و از عکاسان نام‌آور جشنواره‌های مختلف نیز قدردانی خواهد کرد.

رضا زیرک‌پور در سه دهه فعالیت خود در حوزه عکاسی چهارمحال و بختیاری در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب فعالیت کرده است و موفق به کسب جوایز مختلفی در سطح ملی و بین‌المللی شده است.

عکاسان چهارمحال و بختیاری پیش از این از «احمد تاجی» عکاس پیشکسوت استان تقدیر کرده بودند.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *