جستجو

فیلم کوتاه «بی دادگاه» به کارگردانی علی جعفری و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد به جشنواره کشف استعداد راه یافت.

به گزارش رواط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران فیلم کوتاه «بی دادگاه» ساخته علی جعفری تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد در بخش اصلی نخستین جشنواره فیلم کوتاه کشف استعداد به نمایش در خواهد آمد.

«بی دادگاه» روایت‌گر داستان مردی است که در زندگی شخصی با اطرافیانش  دچار مشکل شده و با این مشکلات دست پنجه نرم می‌کند.

اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و اختتامیه آن نیز جمعه ۳۰ آبان ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و برندگان بخش رقابتی فیلم کوتاه معرفی خواهند شد.

گفتنی است  این جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد قرار بود ۱۵ تا ۳۱ مردادماه برگزار شود که به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا و شرایط ناامن موجود برای داوران، سینماگران و دست‌اندرکاران، برگزار نشد.

لازم به ذکر است در زمان مقرر برای ارسال آثار، ۵۱۲ فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده که از میان آنها ۳۸ فیلم کوتاه توسط هیئت انتخاب برای حضور در جشنواره انتخاب و پروانه نمایش آن‌ها توسط سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایش آنلاین آثار در اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» صادر شده است.

در اولین دوره این جشنواره که به همت موسسه نقطه عطف سینما تئاتر و به دبیری شهرام اسدزاده برگزار می‌شود پوران درخشنده، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، جواد طوسی و سیروس الوند اعضای هیئت داوری هستند.

.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *