جستجو

سیدصادق موسوی با حضور در بیستمین پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» از گردهم آمدن فیلم‌سازان و برگزاری این محفل صمیمی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیستمین پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» شب گذشته با حضور سیدصادق موسوی، مدیر عامل انجمن سینمای جوانان، حامد اصلانی، کارگردان «کورسو»، سعید نجاتی، کارگردان «باران آهسته می‌بارد» و جمعی از مدیران، فیلمسازان و علاقه‌مندان فیلم کوتاه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. سیدصادق موسوی ضمن تماشای فیلم‌ها در کنار فیلم‌سازان و با حضور در جمع علاقه‌مندان، از برگزاری پاتوق فیلم و جمع صمیمانه این محفل ابراز خرسندی کرد.

در این جلسه حامد اصلانی که «کورسو» سومین تجربه فیلم‌سازی او محسوب می‌شود و در جشنواره منطقه‌ای کومش نیز موفق به دریافت جایزه بهترین صدابرداری برای این فیلم شده بود، از تیم سازنده فیلم که در سرمای شدید او را همراهی کردند،تشکر کرد. وی ضمن تبریک به مدیرعامل جدید، گفت: «چشم همه فیلم‌سازان فیلم کوتاه به انجمن سینمای جوانان ایران است، کمک‌مان کنید».

سعید نجاتی نیز که هر هفته اجرای ابتدایی برنامه پاتوق را بر عهده دارد، به عنوان کارگردان «باران آهسته می‌بارد»، به سفارش این فیلم از سوی سفارت ایران در ترکیه اشاره کرد و گفت: «برای برگزاری ورک‌شاپی با موضوع ساخت فیلم‌هایی درباره یک برهه تاریخی ترکیه از پنج کشور دنیا دعوت شد که ایران نیز یکی از این کشورها بود». وی اضافه کرد: «با وجود فرصت کمی که نسبت به دیگر کشورها برای ساخت فیلم در اختیار داشتم، این فیلم به عنوان بهترین فیلم ورک‌شاپ انتخاب شد.»
نجاتی ساخت فیلم مشترک و کار با عوامل خارجی را تجربه‌ای خوشایند توصیف کرد و افزود: تهیه‌کننده ترک فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه حضور داشت و با رضایت از این همکاری برای ادامه چنین تعاملاتی ابراز تمایل کرد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد که این تعامل در انجمن دنبال شود و هرسال برای چند فیلم‌ساز چنین شرایطی فراهم گردد.

در بیستمین پاتوق فیلم کوتاه، فیلم‌های وال‌ها، ساخته بهنام عابدی، کورسو به‌کارگردانی حامد اصلانی، مثل یک پروانه روی یک قلب، ساخته مریم خلیل‌زاده، باران آهسته می‌بارد، به‌کارگردانی سعید نجاتی و هراس، ساخته کریس جونز به‌نمایش درآمدند.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *