جستجو

 

رضا امیری، مراحل ساخت فیلم کوتاه «بهلول» را به‌عنوان ‌نویسنده و کارگردان و به‌ تهیه‌کنندگی مشترک با انجمن سینمای جوانان ارومیه، به پایان رساند.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «بهلول» به نویسندگی و کارگردانی رضا امیری که زمستان سال ۹۸ در شهرستان شاهین‌دژ استان آذربایجان غربی با تهیه‌کنندگی مشترک رضا امیری و انجمن سینمای جوانان ارومیه تولید شده است، آماده نمایش شد.

«بهلول» به معنی «مرد خندان» یا «کسی که خوبی‌های زیادی دارد»، روایت بخشی از زندگی چوپانی ۴۵ ساله به نام بهلول است که در یک اتفاق چند گوسفند صاحب کار خود را از دست می‌دهد؛ او برای فراهم کردن پول گوسفندان کاری انجام می‌دهد که کلیت داستان را با بحرانی جدی مواجه می‌کند…

«رضا امیری» دانش‌آموخته آکادمی سینمایی A.S.A آنکارا بوده و پیش از این سه فیلم کوتاه «صوفی»، «تعطیلات» و «وحشی» را نیز کارگردانی کرده است.

بهلول ملکیان، مرتضی میرزایی، حمید مومنی، حبیب مومنی، ابراهیم مومنی، محمد حسن بیگی و علیرضا صدقی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل فیلم «بهلول»‌ می‌توان به: فیلم‌بردار: شاهین عراقی، صدابردار: علیرضا صدقی، تدوین و صداگذاری: رضا امیری، برنامه‌ریز و مدیر‌تولید: حسین عبدی، موسیقی: سینا نصرتی، پخش‌کننده: حسن نجم‌آبادی، تدارکات: امیر سلمانیان و حمل و نقل: علی روحی‌نژاد، اشاره کرد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *