جستجو

 

انجمن سینمای جوانان نیشابور در پاتوق فیلم کوتاه روز دوشنبه 21 شهریور 1401 همزمان با بزرگداشت روز ملی سینما از فیلم‌سازان جوان این شهر قدردانی و از فیلم مستند «یادواره» رونمایی کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، همزمان با روز ملی سینما و درآستانه اربعین حسینی روز دوشنبه 21 شهریور در پاتوق فیلم کوتاه نیشابوراز پوستر و فیلم مستند «یادواره» به کارگردانی هادی زین العابدینی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل تاجیک باحضور هنرمندان، فیلم‌سازان، مسئولان شهر نیشابور در پردیس سینمایی مهدوی نیشابور رونمایی شد.

فیلم مستند «یادواره» روایتگر مردمان شهر اسحاق‌آباد است که قرن ها است بدون ریا و چشمداشتی آئین های گوناگونی اعم از تعزیه، خیمه‌گردانی، پخت حلیم و نعش گردانی را با جان و مال خویش برای امام حسین (ع) برپا می‌کنند.

در این مراسم که به همت انجمن سینمای جوان نیشابور برگزار شد، ضمن قدردانی از عوامل فیلم مستند «یادواره»، مسعود سلیمانی مدیر انجمن سینمای جوانان نیشابور عنوان کرد: در دوره  مدیریت جدید فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران با نگاه حمایت از استعداد های جوان شهرستان با رویکرد نگاه خلاقانه فیلم‌سازان به فرهنگ و آیین دینی و مذهبی و نشاط و امیدآفرینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از فیلم‌سازان شهرستان خواست تا در پورتابل تولید نسبت به ثبت طرح و فیلم‌نامه های خود اقدام کنند.

همچنین در این مراسم که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد، از مدرسان شورای تولید و آموزش و فیلم‌سازان جوان انجمن سینمای جوان نیشابور تجلیل شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *