جستجو

مراسم پایانی نخستین جشنواره «هنر زنده است»  در باغ کتاب تهران برگزار و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین جشنواره «هنر زنده است»  با حضور تعدادی از هنرمندان و اجرای رضا کیانیان در باغ کتاب تهران به کار خود پایان داد.

برپایه این گزارش و براساس رأی هیئت داوران متشکل از: کمال تبریزی (رئیس هیئت داوران)، رضا میرکریمی، نیکی کریمی، پیمان معادی و شهرام مکری، فیلم‌های کوتاه «عزیز»، «بی‌ریختی»، «وضعیت اورژانسی» و «راهی» عناوین برتر و جوایز بخش فیلم کوتاه این رویداد را به شرح زیر به خود اختصاص دادند.

۱- «عزیز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی موسوی برزکی و انجمن سینمای جوانان کاشان، نشان جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی بهترین فیلم کوتاه را از آن خود کرد.

۲- نشان جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم کوتاه به محمد رحمتی برای فیلم «بی‌ریختی» تعلق گرفت.
۳- نشان جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی، جایزه ویژه هیئت ‌داوران فیلم کوتاه به «وضعیت اورژانسی» به کارگردانی مریم اسمی‌خانی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران اهدا شد.
۴-نشان جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی بهترین پویانمایی کوتاه را «راهی» به کارگردانی بهروز سلیمانی‌نذیر به خود اختصاص داد.

جشنواره «هنر زنده است» در چهاربخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب‌پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری، از 10 تا 20 اسفندماه 1399 پذیرای تولیدات متنوع هنرمندان جوان کشور -در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی بود.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *