جستجو

کارگاه مستندسازی با عنوان «عناصر روایت، شکل های کارگردانی مستند»  با حضور مهرداد اسکویی در انجمن سینمای جوانان مشهد برگزار می شود.

به گزارش روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ۱ و ۲ مهرماه  کارگاه مستندسازی با عنوان «عناصر روایت، شکل های کارگردانی مستند» به سرپرستی مهرداد اسکویی و با همکاری  کانون آگهی و تبلیغات «زرافه گرافیست» در انجمن سینمای جوانان مشهد برگزار می شود.

مهرداد اسکویی فیلم‌ساز، تهیه‌کننده، پژوهشگر و عکاس ایرانی است که فیلم‌های مستند خانه مادری‌ام مرداب، از پس برقع، دماغ به سبک ایرانی، روزهای بی تقویم، مستند آخرین روزهای زمستان، رویاهای دم صبح و … را ساخته و عنوان  بهترین مستندساز سال جهان در فوریه ۲۰۱۶ در پرونده هنری خود دارد.

«عناصر روایت، شکل های کارگردانی مستند»  ۱ و ۲ مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در انجمن سینمای جوانان مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۰۹۴۰۳۹-۰۵۱ و ۰۹۱۵۷۳۷۵۷۸۰ تماس حاصل نمایند.

در ضمن برای اعضای انجمن سینمای جوانان و اعضای کانون فیلم عکس دانشگاه فردوسی مشهد تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

یک پاسخ

  1. خداوند بزرگ را شاکرم که در من توان بازیگری درتمام مراحل ۴۰سال سریال زندگی به من عنایت فرمود سر شار از خاطرات تلخ و شیرین _بنده از زحمات شما عزیزان نهایت سپاس و قدر دانی دارم_بنده ایده های فراوانی در ارتباط با تهیه فیلم و سریال از زندگی شخصی و واقعی خودم دارم که حاضرم در اختیار شما بزرگواران قرار دهم و خود نیز عاشق این رشته هستم که موفق به تحصیل ان نشدم ولی ۴۰سال بازیگر صحمه زندگی بودم,….با سپاس کمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *