جستجو

هفته فیلم عکس انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفته فیلم و عکس  انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی5 تا 8 اسفند (به‌صورت مجازی) برگزار شد.

 

در روز اول این هفته فیلم عکس علاوه بر آغاز به کار نمایشگاه عکس مجازی «مسابقه عکس دفاع مقدس» که در آن  تعدادی از برگزیده نخستین مسابقه «فیلمنامه نویسی و عکاسی دفاع مقدس» استان خراسان رضوی از طریق وب سایت  کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد فیلم کوتاه «ما همه با هم هستیم» به‌نویسندگی و کارگردانی علیرضا موسی‌زاده و معین ناجی نمایش داده شد و همچنین نشست نقد و بررسی این فیلم باحضور کارگردان‌های آن برگزار شد.

در روز دوم این رویداد فرهنگی  فیلم‌های کوتاه «این نیز بگذرد» به نویسندگی و کارگردانی مهدی خدیوی‌پناه و  «هیس» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی فدایی و همچنین برگزاری نشست نقد و بررسی این فیلم‌ها با حضور  کارگردان‌های این 2 اثر  برگزار شد؛ در ادامه این روز نشست فیلم کوتاه با حضور نرگس آبیار و از طریق لایو اینستاگرام انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

روز سوم علاوه بر  نمایش  فیلم کوتاه «روشنایی» به نویسندگی و کارگردانی احسان خزاعی و برگزاری نشست نقد و بررسی آن  با حضور کارگردان نشست عکاسی این هفته فیلم عکس با حضور  حمید سبحانی از طریق لایو اینستاگرام انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

روز چهارم علاوه بر نمایش فیلم کوتاه «بی دادگاه» به نویسندگی و کارگردانی علی جعفری و  برگزاری نشست نقد و بررسی آن،  نشست عکاسی با حضور  مهدی پورعبادی  برپا بود.

برگزیدگان بخش عکساین رویداد فرهنگی عبارتند از:
رتبه اول: هادی دهقانپور (برای دو عکس) از شهر سبزوار
رتبه دوم: رضا رادپور از مشهد
رتبه سوم: حسین مهری از سبزوار
عکس شایسته تقدیر: امیرحسین کمال از اصفهان

گفتنی است نمایش فیلم‌های این هفته فیلم عکس از طریق پلتفرم ‌آپارات و جلسات نقد و بررسی و نشست‌های تخصصی از طریق لایو اینستاگرام انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *