جستجو

نمایشگاه گروهی عکس «سرآغاز» در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  این نمایشگاه هم‌زمان با آغاز بزرگداشت هفته بسیج و در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری گروهی از هنرمندان انجمن سینمای جوانان نیشابور  در پایان  دوره آموزشی آنان برپا شد.

مسعودسلیمانی‌سپهر مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور ضمن اعلام این خبر افزود: در نمایشگاه گروهی عکس «سرآغاز» آثار جمعی از هنرمندان انجمن سینمای جوانان نیشابور است و در آن  ۲۵ قطعه عکس از۵عکاس، در ابعاد ۷۰*۵۰  به‌صورت رنگی وسیاه وسفید با موضوع آزاد در معرض دیدعموم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثاری از شهلا ناظران، علی امینی، مهدی سیدآبادی ، سعید محمدیان وجواد یزدی  به نمایش گذاشته شده است که دوره آموزش عکاسی را زیر نظر حمیدرضا هلالی  مدرس انجمن سینمای جوانان نیشابورگذرانده‌اند. 

سلیمانی سپهریادآورشد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها و هنر جوانان عکاس است تا هم کاراین هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد و باعث شکوفایی استعداد ایشان شود و هم دیگر جوانان علاقه‌مند نیز به این هنر روی آورند.

مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه گروهی عکس «سرآغاز»  از  ۲۹ آبان الی ۲ آذر  ۹۶ هر روز از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۵ الی ۱۹:۳۰ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپاست. 

 

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *