جستجو

سی‌اُمین سالگرد تأسیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با تجلیل از پیش‌کسوتان و فعالین جوان عرصه سینمایی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد بر گزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این مراسم که با حضور هنرمندان، فیلم‌سازان و پیش‌کسوتان شهرستان مهاباد برگزارشد، قادر مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان طی سخنانی گفت: انجمن سینمای جوانان مهاباد توانسته جایگاه خود را در محفل سینمایی و قشر جوان علاقه‌مند به این رشته باز کند و این مایه خرسندی است.

مرادی ادامه داد: با توجه به سی سال سابقه  تشکیل کلاس‌های آموزشی فیلم‌سازی و تربیت هنرجویان  علاقه‌مند در این شهرستان انتظار می‌رود دفتر مهاباد در شهرهای مرزی هم با تشکیل کلاس‌های آموزشی و جذب هنرجو در این راستا قدم بردارد.

رحیم بایزیدی، رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد نیز در این مراسم بیان کرد: انجمن سینمای جوانان مهاباد امروز با توان و حمایت مراکز فرهنگی و هم‌گرایی بقیه هنرمندان می‌تواند توان خود را در عرصه آموزش و تولید نشان دهد.

بایزیدی خاطرنشان کرد: حضور در جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی در زمینه عکس و فیلم و همچنین برپایی نمایشگاه، برگزاری کارگاه تخصصی، تولید فیلم در قالب نیمه‌حرفه‌ای، نمایش فیلم، برگزاری کلاس‌های آموزشی از اهم فعالیت‌های انجام شده انجمن در طول شش ماهه اول سال بوده است.

همچنین ابراهیم سعیدی، فیلم‌ساز و تدوین‌گر نیز در خصوص اهمیت و جایگاه انجمن سینمای جوان گفت: امروز افراد موفق در زمینه فیلم‌سازی، جرقه اول خود را از انجمن زده‌اند و این مایه مباهات است.

این فیلم‌ساز اشاره کرد: در طول سی سال رشد فعالیت سینمایی در این شهرستان حرکت کندی داشته، ولی امسال میزان فعالیت و استقبال در انجمن سینمای جوان مهاباد جای امیدواری‌ دارد.

در پایان این برنامه از ناصربابایان پیش‌کسوت وحامی فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان مهاباد، ابراهیم سعیدی فیلم‌ساز و تدوین‌گر در عرصه ملی و بین‌المللی، دکترجعفرابریشمی حامی انجمن سینمای جوان، منصور قادرزاده حامی  و اسپانسر برنامه‌های انجمن، بهروز اسراری مدرس عکاسی، بختیار پنجه مدرس فیلمنامه‌نویسی و بقیه فعالین جوان با اهداء لوح و تندیس یادبود تجلیل شد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *