جستجو

انجمن سینمای جوانان استان بوشهر به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، سی‌امین پاتوق فیلم خود را به اکران خصوصی فیلم مستند«انحصار ورثه» ساخته محمدعلی شعبانی اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این برنامه با سخنان دکتر ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر آغاز شد. وی در خصوص هنر انقلاب اسلامی گفت: با گذشت چهار دهه از انقلاب مردمی ایران، هنر انقلاب بیش از پیش برای هویت بخشی جامعه نیاز به توجه دارد. در روزهای آغازین انقلاب این هنرمندان بودند که با دست زدن به ابتکارات هنری توانستند شور انقلابی به پا کنند و بعد از آن هم با همراه شدن  با مردم در شان و منزلت هنر انقلاب کوشیدند و اکنون ما می‌بایست پیام‌های هنرمندان انقلاب و آثار خلق شده را محافظت کنیم. ماحوزی در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در برنامه‌ریزی این نشست، خاطر نشان کرد که شهید آوینی می‌تواند در الگو برداری برای جوانان و هنرمندان سرآمد باشد.

در بخشی دیگر از این نشست عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: با تمام مشکلات مالی و کمبودها در سال گذشته نگذاشتیم ناامیدی بر انجمن حاکم شود و امید بخشی را سرلوحه کار خود قرار دادیم. وی خاطر نشان کرد که کیفیت را فدای کمییت نمی‌کند و از این رو با دعوت از محمدعلی شعبانی مستندساز موفق کشور در هفته هنر انقلاب اسلامی خواسته‌ایم دین خود را به شهید آوینی و هنرمندان انقلابی ادا نماییم.

در ادامه پاتوق، فیلم «انحصار ورثه» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و فیلم‌سازان به نمایش درآمد. در پایان، محمدعلی شعبانی در خصوص تولید این فیلم و با همراهی مدرس انجمن، نصیر درویشوند به بیان سینمایی در مستند پرداختند.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *