جستجو

 

انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر اردبیل با همکاری اداره ارشاد اسلامی پارس‌آباد مغان یک دوره کلاس فیلم‌نامه‌نویسی در این شهرستان برگزار کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این دوره فیلم‌نامه‌نویسی که نزدیک به ۱۵ نفر از جوانان علاقه‌مند شهرستان پارس‌آباد حضور داشتند، ۷۰ ساعت آموزش تئوری و عملی به‌صورت فشرده و با حضور حمید عزیزی و شاهین جلالی از فیلم‌سازان جوان انجمن سینمای جوانان اردبیل  برگزار شد.

میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر اردبیل ضمن اعلام این خبر، هدایت و حمایت جوانان علاقه‌مند و مستعد شهرستانی را از رسالت‌های مهم متولیان فرهنگ و هنر برشمرد و برای برگزاری دوره‌های تک‌درس و فشرده سینمایی در شهرستان‌های مختلف اعلام آمادگی کرد .

موسوی با بیان این‌که عدم وجود نمایندگی و دفاتر انجمن سینمای جوانان در شهرستان‌ها نباید باعث فنای استعدادهای بالفعل جوانان و نوجوانان مستعد و علاقه‌مند باشد، از مسؤولین فرهنگی شهرستان‌های استان خواست تا با شناسایی این استعدادها در حوزه کاری خود و ایجاد بستر مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی، زمینه را برای فعالیت آن‌ها فراهم نمایند. همچنین گذراندن دوره‌های کوتاه مدت را ضمن ایجاد زمینه‌های اشتغال در جوانان، ضامن در امان داشتن آنان از تهاجمات فرهنگی بیگانگان خصوصا در شهرهای مرزی که هر لحظه با شکل و قیافه‌ای خاص و جدید در بین فرزندان این مرز و بوم نفوذ می‌کنند، عنوان کرد.

شایان ذکر است به تمام هنرجویانی که دروه‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، مدرک معتبر گواهینامه آموزشی از سوی ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران اعطا خواهد شد .

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *