جستجو

هفتمین دوره آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان دفتر بیرجند همزمان با سراسر کشور از ابتدای آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بیرجند طی یک نشست خبری برگزاری دوره آموزشی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان را دوره­ای بسیار مفید برشمرد و یادآور شد در پایان دوره­های مذکور گواهینامه معتبر برای هنرجویان صادر خواهد شد.

احمدرضا یاوری در این نشست که شنبه ۲۰آبان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با حضور سیدعلی زمزم معاون امور هنری و سینمایی و محمدرضا زمانی­پور کارشناس دوره فیلم‌سازی دفتر بیرجند برگزار شد، با اشاره به نحوه فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوانان ایران، اظهار کرد: این دوره کاملا کارگاهی‌محور طراحی شده تا هنرجویان به صورت عملی با مراحل ساخت فیلم کوتاه آشنا شده و در پایان دوره به تجربه کافی برسند.

یاوری هدف اصلی این دوره را آموزش هنرجویان و علاقه‌مندان به فیلم‌سازی کوتاه خواند و تأکید کرد: در پایان دوره یک فیلم ۵ تا ١٠ دقیقه­ای به عنوان پروژه پایانی این دوره توسط هر یک از هنرجویان ساخته خواهد شد.

وی یادآور شد: در این دوره تمامی آموزش­‌های لازم برای فیلم‌سازی شامل عکاسی، فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین، صدا و کارگاه­‌های فیلم‌سازی داستانی، مستند و تجربه­‌گرا ارائه می‌­شود و علاقه‌­مندان می‌­توانند تا ٣٠ آبان ماه جاری با مراجعه به انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر بیرجند اقدام به نام‌نویسی کنند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *