جستجو

سومین و آخرین پیچینگ فیلمنامه و یا شورای تخصصی تولید استان خراسان رضوی، هفته دوم اسفند 1401 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فیلم‌سازان فیلم کوتاه (نیمه‌حرفه‌ای ‌و حرفه‌ای) این شهر دعوت می‌کند تا برای ارزیابی طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های خود برای دریافت حمایت مالی و برگزاری سومین و آخرین جلسه شورای تخصصی تولید در سال 1401 شرکت کنند.
فیلم‌سازان و هنرمندان متقاضی برای حمایت فیلم‌های کوتاه (نیمه‌حرفه‌ای و حرفه ای) می‌توانند با مراجعه به پورتال در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی production.iycs.ir پس از مطالعه دقیق شیوه‌نامه تولید فیلم، نسبت به ثبت اثر و پی‌گیری مراحل بعدی اقدام کنند.
آخرین مهلت نام‌نویسی و ثبت آثار (فیلمنامه/ فیلم) برای بررسی در «سومین پیچینگ فیلمنامه استان خراسان رضوی» تا ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه 1401 است و جلسه سومین پیچینگ استان خراسان رضوی در هفته  دوم اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌گردد.
فیلم‌سازان متقاضی برای حضور در شورای تخصصی تولید و برای دریافت حمایت نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای، باید حتما اولیت‌های موضوعی که در آئین‌نامه به آن‌ها اشاره شده را رعایت کنید.
لازم به ذکر است نخستین پیچینگ فیلمنامه استان خراسان رضوی چهارشنبه ۲۵ مردادماه و دومین پیچینگ نیز پنجشنبه ۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شده است.
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *