جستجو

 گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با حضور حمید فدوی برگزار می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهل ‌و ششمین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه با عنوان برخط فرضی (فصل دوم) ساعت 21 شامگاه چهارشنبه 20 مردادماه 1400 از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به ‌آدرس amoozsh.iycs@ برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته که دومین جلسه از سرفصل «روایت در فیلم کوتاه» است، «نقد روایت در فیلم کوتاه» نام دارد که با حضور حمید فدوی (دکتری سینما از فرانسه) و با اجرای دکتر رامتین شهبازی برگزار می‌شود.

در فصل جدید برخط فرضی، هرماه یک مجری‌کارشناس موضوع واحدی را با حضورکارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 21 میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در سومین مجموعه آموزشی از سری جدید برخط فرضی، رامتین شهبازی به‌عنوان مجری‌کارشناس، موضوع «روایت در فیلم کوتاه» را طی 5 هفته با 5 مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تاکنون چهل و شش نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

 

همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...
«زنان لَجمن» در لیست مسابقه جشنو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *