جستجو

گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با حضور نوید پورمحمدرضا برگزار می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهل ‌و هشتمین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه با عنوان برخط فرضی (فصل دوم) به دلیل تقارن با ایام شهادت امام حسین(ع)، این هفته استثنائاً از ساعت 21 شامگاه جمعه 29 مردادماه 1400 از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به ‌آدرس amoozsh.iycs@  برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «روایت و روایت‌گری در فیلم کوتاه:امکان‌ها و محدودیت‌ها» نام دارد که با حضور نوید پورمحمدرضا (پژوهشگر، مدرس و مترجم) و اجرای رامتین شهبازی برگزار می‌شود.

در فصل جدید برخط فرضی، هرماه یک مجری‌کارشناس موضوع واحدی را با حضورکارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 21 میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در سومین مجموعه آموزشی از سری جدید برخط فرضی، رامتین شهبازی به‌عنوان مجری‌کارشناس، موضوع «روایت در فیلم کوتاه» را طی 5 هفته با 5 مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تاکنون چهل و هفت نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

 

  • نوید پورمحمدرضا، متولد سال 1361 در تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه تهران است و هم‌اکنون دورۀ دکتری شهرسازی خود را در همان دانشگاه می‌گذراند و در این رشته به عنوان پژوهشگر، مدرس و مترجم فعالیت می‌کند. او همچنین در حوزۀ مطالعات سینمایی و نقد فیلم هم فعال است. انتشار ده‌ها مقاله در مجلات مختلف سینمایی، عضویت در شورای دبیران فصلنامۀ  فیلمخانه، دبیری تحریریۀ نشریۀ فرهنگی‌ـ‌تحلیلی روایت و ترجمۀ کتاب‌های: «شهرها و سینما» (برگزیدۀ ششمین دورۀ جایزۀ کتاب سال سینما)، «شهر از نو» و «کینو-آگورا: سینه‌فیلیای نوی» بخشی از فعالیت‌های او است.

 

فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...
«کالبو» در کرمان آماده نمایش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *