جستجو

گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با حضور نوید فرح‌مرزی، چهره‌پرداز و طراح صحنه و لباس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سی و سومین و آخرین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران، پیرامون فیلم کوتاه، ساعت 21 شامگاه چهارشنبه 20 اسفند، از طریق صفحه اینستاگرام انجمن برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «روایت گریم در ساختار فیلم کوتاه» است که با حضور نوید فرح‌مرزی و اجرای حامد سلیمان‌زاده برگزار می‌شود.

نوید فرح‌مرزی (متولد تهران)، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و بعد از گذراندن دوره آموزش گریم وارد واحد گریم شبکه دوم صدا و سیما شد و  پس از پس از آن به تحصیل در رشته طراحی صحنه در دانشگاه پرداخت.
از سال 1370 وارد دنیای حرفه‌ای سینما شد؛ فرح‌مرزی عضو شورای مرکزی انجمن چهره‌پردازان خانه سینما بوده و علاوه بر فعالیت در زمینه چهره‌پردازی، تئاتر عروسکی، عروسک‌گردانی و ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان را نیز تجربه کرده است.

در پرونده کاری فرح‌مرزی طراحی چهره‌پردازی فیلم‌های: روزهای سرنوشت (۱۳۹۵)، شیوع (۱۳۹۴)، چند متر مکعب عشق (۱۳۹۲)، شاباش (۱۳۹۱)، بی‌خود و بی‌جهت (۱۳۹۰)، میگرن (فیلم) (۱۳۹۰)، یک خانواده محترم (۱۳۹۰)، خواب‌های دنباله‌دار (۱۳۸۸)، هیچ (۱۳۸۸) و طراحی صحنه، لباس و چهره‌پردازی هشتگ خاله سوسکه (۱۳۹۷) و… دیده می‌شود.

گفتنی است، مجموعه نشست‌های آموزشی آنلاین انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «برخط فرضی» هر هفته ساعت 21 از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی iycs.ir@  برگزار می‌شود. تاکنون سی و دو نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

لازم به ذکر است که  این جلسه آخرین برنامه از سری اول برخط فرضی است و فصل دوم این مجموعه در سال 1400 پیگیری خواهد شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *