جستجو

 

گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه این هفته با حضور محمدرضا نعمتی برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سی و هفتمین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه ساعت 21 شامگاه چهارشنبه 12 خرداد 1400 از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به‌آدرس amoozesh.iycs برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «چگونه فیلم کوتاه نقد کنیم؟» است که با حضور محمدرضا نعمتی و اجرای حامد سلیمان‌زاده برگزار می‌شود.

«برخط فرضی» هر هفته ساعت 21  و از این پس از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به‌آدرس https://instagram.com/amoozesh.iycs برگزار می‌شود.

 

گفتنی است در فصل جدید برخط فرضی، هرماه یک مجری‌کارشناس موضوع واحدی را با حضورکارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 21 میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در نخستین مجموعه آموزشی از سری جدید برخط فرضی، حامد سلیمان‌‌زاده به عنوان مجری‌کارشناس، از طریق صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران موضوع «چگونه فیلم کوتاه نقد کنیم؟» را طی 5 هفته با 5 مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

 

تاکنون سی‌ و شش  نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *