جستجو

هیأت داوران سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران مرحله داوری نسخه کامل مقالات این رویداد علمی پژوهشی را آغاز کردند.

به‌گزارش ستاد خبری سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، با اتمام مهلت ارسال مقالات کامل به دبیرخانه این رویداد، اسامی هیئت داوران آن اعلام شد. محمدرضا اصلانی، احمد الستی، محمدجعفر یوسفیان، سیدعلی روحانی، بهروز محمودی بختیاری، رامتین شهبازی و وحیداله موسوی، ۷ عضو هیأت داوران این رویداد علمی- پژوهشی بوده که بررسی و خوانش مقالات کامل رسیده به سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را آغاز کرده‌اند.

محمدرضا اصلانی متولد ۱۳۲۲ در رشت فارغ‌التحصیل کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر، شاعر، سینماگر و هنرپژوه و عضو اسبق هیأت مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

احمد الستی متولد سال ۱۳۲۷ در مشهد دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشگاه هنر، کارشناسی ارشد زیباشناسی و دکتری زیباشناسی سینما از دانشگاه تگزاس، دالاس و پژوهشگر سینما، مترجم و عضو هیات عملی و استاد سینما است. وی در سال ۱۳۹۵ لوح افتخاری عضویت بنیاد ژان روش در موزه سینما، توسط نماینده‌ بنیاد ژان روش را دریافت کرده است.

محمدجعفر یوسفیان متولد ۱۳۵۱ در فریدون‌کنار کارشناس سینما (کارگردانی)، دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه هنر، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران و دکترای پژوهش هنر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس است. وی پژوهشگر و استادیار دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس است.

سیدعلی روحانی متولد ۱۳۵۱ در تهران از سال 1381 مدرس سینما بوده است و هم اکنون دانشیار دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه هنر تهران است.

بهروز محمودی بختیاری متولد ۱۳۵۲ در تهران دارای مدارک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی، کارشناسی ارشد زبان و ادبیات همگانی، دکتری زبانشناسی همگانی از دانشگاه علامه طباطبایی و دانشیار گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران است. وی در سال ۱۳۹۰ پژوهشگر نمونه و در سال ۱۳۹۳ پژوهشگر برجسته دانشگاه تهران شناخته شد.

رامتین شهبازی متولد ۱۳۵۷ در تهران دانشجوی دکتری تخصصی فلسفه هنر، مدیرگروه سینما و معاون دانشکده هنر دانشگاه سوره، پژوهشگر و مدرس دروس تخصصی سینما و تئاتر است و تالیف ۱۵ مقاله علمی در حوزه های مطالعات میان رشته ای سینما و تئاتر و تالیف و ترجمه ۴ کتاب تخصصی در حوزه سینما و تئاتر را در کارنامه اش دارد.

وحیداله موسوی استادیار دانشگاه صداوسیما (دانشکده هنرهای دیجیتال)، مؤلف، مترجم و پژوهشگر حوزه سینما و تلویزیون، دارای کارشناسی ارشد سینما و دکتری پژوهش هنر (گرایش سینما) است. او به تدریس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های هنر و سوره نیز اشتغال داشته است. او سابقه همکاری با نشریات و مجلات متعدد سینمایی و هنری را در کارنامه دارد و مدرس ورکشاپ‌ها و دوره‌های آموزشی گوناگون بوده است.

گفتنی است پس از تایید ۲۲ عنوان چکیده مقاله از میان ۷۶ اثر رسیده به دبیرخانه با رای هیات مذکور، مرحله داوری مقالات کامل آغاز شده است و پس از جمع بندی آرا در این مرحله، آثار منتخب برای ارائه در صحن همایش یا چاپ در کتاب معرفی خواهند شد.

نفرات برتر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، پس از ارائه آثار در صحن همایش در روز ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰، با رای هیأت داوران جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *