جستجو

 

سایت بانی‌کستر به‌عنوان بانک آنلاین هنرمندان سینما و تئاتر به منظور ثبت تصاویر و ویدیو‌ها، ویژگی‌های شخصی، استعدادها و سوابق کاری افراد در این خانواده بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سایت بانی‌کَستِر از پاییز سال ۱۳۹۷ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در مرحله عضوگیری است. عضویت در این سایت رایگان است و هنرمندان سینما و تئاتر با عضویت در آن می‌توانند با بارگذاری عکس، فیلم و فایل صوتی توانمندی‌های اجرایی و پیشینه کاری خود را به نمایش بگذارند و در عین حال با درج نام و نام خانوادگی، سن، جنسیت، مشخصات ظاهری و کارنامه حرفه‌ای خود در جست‌و‌جوی عوامل تولید مشاهده شوند.

این سایت با هدف ارتباط‌ آسان میان هنرمندان سراسر ایران و همچنین کاهش هزینه و زمان در پروژه‌های تصویری و نمایشی و تسهیل روند انتخاب کستینگ و  عوامل در پروژه‌ها طراحی شده‌ است.

به گفته مدیران این سایت، بانی‌کستر کارکردی مشابه با یک شبکه اجتماعی صنفی دارد که کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان، ضمن مشاهده اطلاعات و فایل‌های تصویری و صوتی سایر اعضا با یکدیگر آشنا شده و در صورت نیاز پیشنهاد همکاری ‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بانی‌کستر به آدرس www.banicaster.com  ضمن کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت این موسسه، ‌جهت عضویت در آن اقدام کنند.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *