جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشگین‌شهر بازگشایی و مهدی توحیدی به‌عنوان سرپرست این دفترمعرفی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر مشگین‌‌شهر روز چهارشنبه هفتم بهمن‌ماه با حضور دکتر فتحی شهردار مشگین‌شهر، مهندس عطایی رئیس شورای شهر، منوچهری معاونت فرهنگی هنری اداره کل ارشاد استان اردبیل، رستمی رئیس اداره ارشاد مشگین‌شهر، طیبه فلکیان مدیراموراستان‌های انجمن سینمای جوانان ایران و جمعی از مسئولین و هنرمندان وفیلم‌سازان این استان بازگشایی شد و مهدی توحیدی به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر مشگین‌شهر منصوب شد.

در این روز همچنین نشستی با حضور رئیس شورای شهرمشگین‌شهر، مدیرعامل پل‌معلق، مدیراموراستان‌های انجمن سینمای جوانان ایران و تنی چند ازمسئولین محلی واستانی برگزار و پیرامون برگزاری یک جشنواره فیلم کوتاه ملی بحث و تبادل نظر شد.

برپایه این گزارش، در جلسه دیگری که روز پنجشنبه ۵ بهمن‌ماه با حضور ناصر اسحاقی مدیرکل و غریب منوچهری معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، طیبه فلکیان مدیراموراستان‌های انجمن سینمای جوانان ایران و جمعی از مسئولین و هنرمندان دردفتر انجمن سینمای جوانان اردبیل برگزارشد، موانع پیش‌ رو و راه‌کارهای رفع آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیراموراستان‌های انجمن سینمای جوانان ایران در این جلسه تصریح کرد: مسئولان انجمن درستاد مرکزی درصدد رفع موانع و مشکلات تجهیزاتی دفاتر استانی هستند.

فلکیان افزود: با توجه به اینکه امکان حل مشکلات انجمن‌ها به تنهایی از سوی دولت امکان‌پذیر نیست، دفاتر استانی باید از منابع استانی به‌ویژه از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کرده و مجاز هستند تا در جهت درآمدزایی برای دفاتر با شرکت‌ها و کارخانجات تعامل و همکاری داشته باشند .

ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز با اشاره به اقدام‌های مؤثر در زمینه سینما گفت: در استان اقدام‌های خوبی در زمینه تولید آثار سینمایی انجام و خبرهای خوبی در این زمینه داریم.

در ادامه میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوان اردبیل ضمن برشمردن موفقیت‌های این دفتر گفت: فیلم‌سازان جوان اردبیلی امسال ۱۹فیلم کوتاه،۴ مستند و ۹ انیمیشن تولید کرده‌اند.

موسوی افزود: هنرجویان و فیلم‌سازان این انجمن همچنین امسال موفق به کسب ۱۰ جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای و استانی شده‌اند.

به گفته وی، امسال فیلم‌سازان و هنرجویان این انجمن موفق به حضور در ۲۷ جشنواره بین‌المللی، ۲۰ جشنواره ملی و هشت جشنواره منطقه‌ای نیز شده‌اند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *